Poëzieposters

Wat is het?

Op onze poëzieposters worden de mooiste, beste en leukste gedichten gecombineerd met werk van beeldend kunstenaars en illustratoren. We maken de poëzieposters voor alle leeftijden. Op een of twee poëzieposters staan altijd korte gedichten zonder moeilijke woorden - die zijn bedoeld voor beginnende lezers. Er zijn poëzieposters voor kinderen of voor mensen jong van geest - ook zijn er poëzieposters die wat serieuzer en diepgaander van aard zijn.  

Als je een abonnement afsluit, ontvang je ieder jaar 6 prachtige spiksplinternieuwe poëzieposters per post voor maar € 45.

De nieuwe serie poëzieposters wordt in oktober toegestuurd. Om het wachten te verzachten, krijg je de inlogcodes naar onze digitale poëzielessen cadeau. Daar staan 52 posters & 52 lessen. Als je kiest voor vertoning op fullscreen, kun je de posters op groot formaat laten zien. Dan is er toch alvast wat poëzie ;-)

Wanneer krijg ik de posters?

De posters worden verstuurd in de week vóór de Kinderboekenweek. Zo heb je in een handomdraai een inspirerende leesomgeving ;-) De posters worden verstuurd in een mooie stevige koker en door een aardige postbode (daar zijn we streng in). 

Hoe betaal ik?

Je kunt betalen met Ideal of Bancontact. Bestel je voor een school, instelling of bedrijf? Dan kun je ook achteraf betalen.

Opzeggen

Abonnementen
Alle abonnementen worden ieder jaar stilzwijgend en automatisch verlengd. Zo hoef je geen poster te missen. Opzeggen kan door in te loggen op je account. De opzegging moet uiterlijk eind juni binnen zijn.

Let er goed op dat je een bevestiging van ons ontvangt. Er gaat wel eens iets mis in de digitale wereld - als je bevestiging  krijgt, is de kans groot dat je opzegging niet is aangekomen en verwerkt.

Staat je vraag hier niet tussen?

Heb je nog vragen over abonnementen?
Stuur dan een mail naar hallo@plint.nl of bel: 040 245 4001 We hebben vast een antwoord. 

Bedenktijd

Er geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de start van het abonnement.
Is het abonnement reeds gestart en wil je er binnen de bedenktijd toch van afzien, dan kun je kosteloos annuleren. Zijn de posters reeds verstuurd? Dan hebben wij alle kosten al gemaakt en is kosteloos annuleren niet meer mogelijk. Je kunt de posters wel retourneren. Alles moet onbeschadigd en ongebruikt zijn, in oorspronkelijke staat en in oorspronkelijke verpakking. Als het niet in de originele verpakking retour komt, brengen we de kosten in rekening die we maken om het weer in originele staat terug te brengen. Met een kopie van de pakbon met daarop je rekeningnummer kun je de bestelling terugsturen naar Plint t.a.v. Afdeling retouren Postbus 164 5600 AD Eindhoven. De kosten van het terugsturen betaal je zelf. (Andere bedrijven bieden soms gratis retourneren aan, maar dat is natuurlijk niet echt gratis. De kosten van het gratis retourneren worden verwerkt in de prijs. Omdat bij ons weinig teruggestuurd wordt, kiezen wij er voor de prijs zo laag en toegankelijk mogelijk te houden en de kosten voor retourneren te laten betalen door de klant.) 

Contact?

Stuur gerust een mail naar hallo@plint.nl. Of bel even. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot donderdag van 10 tot 18 op nummer 040 2454001. Op vrijdag werken we wel, maar zijn we telefonisch minder goed bereikbaar

Terug naar het begin